2014. június 27., péntek

Two Chapter

 
-Nyugodjatok már meg Niall vegyél be nyugtatót Dorothy te meg fogd be a csöpp kis szádat vagy büntetést fogsz kapni amúgy a nevem Liam, Liam Payne aki pofon vágott az volna Zayn Malik, akivel "társalogtál" az Niall Horan volt, a göndör a jobb oldalamon Harry Styles, a bal oldalamon meg Louis Tomlinsont ismeheted meg személyesen.Mi lennénk a(z) One Direction.-beszéde közben mutogatta nekem ki-kicsooda igy nagyjából feltérképeztem a helyzetemet. Elég erőszakosnak tűnnek, de azért lesz "pár" olyan szökési kisérletem mégsem rohadhatok meg itt. De várjunk csak a jó büdös eget vagyok itt??
-Öhmmmm... miért is vagyok én itt ?-tudakolóztam mert kiváncsi természetű gyereknek születtem.
-Azért vagy itt mert minket kell majd, kielégiteni és ha kérünk valamit meg kell tenned. Értve?!?!-kérdezte tőle megy mély s dörmögős hang amihez,társult göndör haj, és egy amolyan colgate mosoly meg sok-sok  tetoválás-aminek többsége fekete-fehér-. 
Végeztünk? Felmehetek a szobába ahol ébredtem?-kérdeztem mert már kezdtek fárasztani pedig csak most "talákoztunk" először. Vagy mi a fene?! Bólintottak. Felálltam a földről -idáig ott hallgattam őket- és elindultam az emeletre be abba a szobába ahonnan jöttem. Lefeküdtem az ágyra lehunytam a szemeimet amikre egyből jött az álom is...



                                                                   X X X X



Arra keltem fel, hogy majd' kilyukad a gyomrom az éhségtől. Fel álltam az ágyról, megigazitottam a ruhámat és a hajamat is egyben. Letrappoltam a lépcsősoron és elindultam a konyhába. Hogy honnan tudom? Mert rálehet látni.Beléptem oda és megcéloztam a hűtőt. De az kongott az ürességtől szomorkás tekintettel néztem fel -a hütőből- amikor megláttam a pulton egy gyümölcs kosarat amiben volt banán. Oda slattyogtam és kivettem egy banánt, meg hámoztam és elkezdtem majszolgatni. Mikor a felénél járhattam amikor lejött Harry. Mivel a mosogatónak háttal álltam ezért át ölelte a derekam és a fülembe kezdett suttogni.
-Cica, mért avval a banánnal szórakozol amikor nekem nagyobb és jobban élveznéd és én is.-közben nekem nyomta kemény alfelét.-Látod ez csakis azért mert a banánt eszed. Ma este 8-kor a szobámban ha nem leszel többen leszünk.- evvel a lendülettel rácsapott a seggemre és kiviharzott............








Hi, darlings sorrry hogy ilyen késön hoztamés keveset. Jövő héten meg megyek egy táborba igy nem  tudok részt hozni demajd az után hozok
xxKourtuney




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése