2014. július 17., csütörtök

Two Chapter



Miután megettem a banánt még mindig éhes voltam ezért csinálni kezdtem a müzlimet. Oda húztam egy széket a mosogatógép elé mert felette helyezkedett el, egy polc sor de nem értem fel. Miután levettem leálltam a székről és az asztalra helyeztem. Kivettem a hűtőből a tejet és beleöntöttem előkerestem a spájzból a csokis müzlit és megettem. Felmentem a szobámba és ledőltem. Elfáradtam. Ezért úgy döntöttem alszok egy kicsit.



                                                                    X X X X X



Arra  ébredek fel, hogy valaki felemel a derekamat fogva  át hajít a vállán, félmeztelen hátán rengeteg tetoválás. Kezei alfelemen voltak. Ekkor megszólalt. Mikor meghallottam a hangját egyből tudtam, hogy Harry az.
-Nem arról volt szó, hogy ma este át jössz és elszórakozunk. Én vártam 1 óra hosszát de nem jöttél
 ezért büntetés jár. Ami azt jelenti hosszú éjszakánk lesz.- evvel abba hagyta be ment a szobájába és lebaszott az ágyra mellékesen hozzá tenném majdnem leestem a fa padlóra. Harry az ajtóban állt és el kiáltotta magát: FIÚK ESTI PROGRAM. Ezután hangos lábdobogás és az ajtón beeső fiúk. Amint ki lihegték magukat kiegyenesedtek és elindultak az ágy felé vagy hozzám. Na ebben a pillanatban csapott meg a felismerés, hogy megint nagy szarban vagyok megint. Én elkezdtem hátrálni az ágyon de a fiúk gyorsan kapcsoltak Harry és Liam mögém jöttek és meg akadályozták. Hogy elmenekülhessek meg fogtak két oldalról. Liam megfordított az ágyon -mivel eddig keresztbe voltam rajta- megfogta mindkét csuklómat és fejem fölé nyomta. Kinyújtotta kezét Harry irányába aki a kezébe nyomott egy szőrös bilincset az egyik kezemre rárakta át vezette az egyik agy rácson és rárakta a másik csuklómra is. Evvelmegbénítva a kezemmel való tevékenységeimet hiába rángatom a kezeimet. Liam nem nagyon tétlenkedik elkezdi csókokkal behinteni az államtól a kulccsonttomig...............


Sajnálom de ennyi fért bele
xxKourtney
 










 






















































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése